11/01/2008

The Dante's Inferno Test has banished you to the Fifth Level of Hell!

LevelScore
Purgatory (Repenting Believers)Very Low
Level 1 - Limbo (Virtuous Non-Believers)Very Low
Level 2 (Lustful)Very High
Level 3 (Gluttonous)Low
Level 4 (Prodigal and Avaricious)Low
Level 5 (Wrathful and Gloomy)Extreme
Level 6 - The City of Dis (Heretics)Extreme
Level 7 (Violent)Very High
Level 8- the Malebolge (Fraudulent, Malicious, Panderers)Moderate
Level 9 - Cocytus (Treacherous)Moderate

Dante's Inferno Hell Test

3 commentaires:

UtOpIaN bOy a dit…

I did it to the seventh level... Seems that I'm meaner than you -_-

Anonyme a dit…

Idem pour moi, Level 7 ! :D Malheureusement j'ai pas gardé le détail dans mes archives.

InSan a dit…

Ah, mais non, ce n'est pas un "level" dans le même sens qu'un jeu vidéo. Ca veut juste dire que vous êtes très très violents, et que moi, j'ai trèstrès la haine :D